دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی

💎 دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی

دستگاه نانوایی بدون شاطر دستگاهی است که برای پهن کردن خمیر نان به صورت اتوماتیک استفاده می شود. این دستگاه جایگزین شاطر سنتی نانوایی می شود و مزایای زیادی دارد.

دستگاه نانوایی بدون شاطر

در این بخش به تمام سوالات شما در زمینه دستگاه نانوایی بدون شاطر جواب داده شده است .

❔ چند مدل شاطر نانوایی اتوماتیک داریم؟

1️⃣ شاطر اتوماتیک لواش

2️⃣ شاطر اتوماتیک سنگک

3️⃣ شاطر اتوماتیک بربری

4️⃣ شاطر اتوماتیک تافتون

❕ قیمت شاطر نانوایی ؟

✅ قیمت شاطر نانوایی اتوماتیک بر اساس نوع نان و مدل شاطر برقی نانوایی فرق دارد . قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر به شرح زیر می باشد.

💲 قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش بین 105 الی 160 میلیون تومان می باشد .

💲قیمت دستگاه شاطر سنگک بین 95 الی 180 میلیون می باشد .

💲 قیمت شاطر اتوماتیک بربری بین 160 الی 250 میلیون تومان می باشد .

( قیمت دستگاه نانوایی بدون شاطر، فقط دستگاه شاطر برقی می باشد  )

❕ آنچه باید راجع شاطر اتوماتیک نانوایی بدانید .

👑 شاطر اتوماتیک سنگک

👑 شاطر اتوماتیک لواش

  • دستگاه خمیر پهن کن مستطیل بر

  • دستگاه خمیر پهن کن گردبر

  • شاطر اتوماتیک ماردونی لواشی یا اکسترودر 

👑 شاطر اتوماتیک بربری

  • شاطر اتوماتیک بربری بادی یا پنوماتیکی، ( تابلو برق هوشمند کنترل باد )

  • شاطر اتوماتیک ماردونی بربری یا اکسترودر 

⛑️ این شاطر اتوماتیک نانوایی روی چه دستگاه نانوایی نصب می شود ؟

شاطر اتوماتیک نانوایی رو دستگاه های پخت نان نیمه اتوماتیک از جمله دستگاه پخت نان گردون ، دوار یا دستگاه پخت نان تونلی ، ریلی نصب و راه اندازی می شود .

💡 فروش اقساطی دستگاه شاطر اتوماتیک نانوایی هم دارید ؟ 

بله . فروش دستگاه نانوایی بدون شاطر به صورت نقد و اقساط یا تمام اقساط امکان پذیر هست .

🔗 برای مشاوره و راهنمایی کامل در تماس باشد . 

فهرست مطالب

♾️ شاطر اتوماتیک سنگک

👌 شاطر اتوماتیک سنگک پزی (پهن کن اتوماتیک سنگکی )

امروزه، پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت ، تحولی را در زندگی روزمره مردم ، ایجاد کرده است. و این تغییر و تحولات در همه ابعاد زندگی مردم، تاثیر گذار بوده، حتی در تولید صنعت نان بخصوص در نان سنگک !!!!

یکی از بزرگترین تغییرات  که در تولید صعنت نان، ایجاد شده است، اختراع و تولید دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک می باشد. دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک ، دارای مزایای فراوانی می باشد؛ که در ادامه  به برخی آن ها، می پردازیم .

شاطر برقی سنگکی ، دستگاهی است که خمیرنان سنگک را بدون نیاز به شاطر انسانی  و بصورت تمام اتوماتیک، روی صفحه پخت چدنی یا شنی ، پهن می کند. که در بین نانوایان سنگکی ، به شاطر اتوماتیک سنگک، معروف شده است.

شاطر اتوماتیک سنگک یکی از بروزترین تجهیزات نانوایی سنگکی می باشد . که دستگاه نان سنگک بدون شاطر را به به ارمغان آورده . 

🗝️ دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک از این شاطر برقی سنگکی بهره می گیرد . دستگاه پخت نان سنگک بدون شاطر یکی از رویاهای نانوایان سنگکی در کشور بود . 

شرکت نان سالم تبریز پخت با تولید مدرن و سری جدید شاطر اتوماتیک سنگک گامی بلند در ارتقا کیفیت نان سنگک برداشته.

📢 مزایای دستگاه نان سنگک بدون شاطر:

  • عدم نیاز به شاطرسنگکی ماهر؛ در برخی از نقاط کشور، شاطر سنگک انسانی ماهر، برای پخت نان سنگک، وجود ندارد.
  • افزایش بهداشت نان سنگک ؛ با توجه به حذف دخالت دست (شاطر سنگک انسانی ) در تولید نان سنگک، بهداشت آن، بصورت قابل توجهی افزایش می یابد .
  • افزایش تولید نان سنگک ؛ افزایش جمعیت ، و ارزش غذایی بالا سنگک، منجر به افزایش تقاضا برای نان ایرانی  گذاشته. پس باید به دنبال روش هایی مدرن  برای افزایش تولید نان سنگک باشیم. یکی از بهترین راهکار ها، استفاده از بهترین شاطر نان سنگک اتوماتیک نان سالم تبریز پخت می باشد.
  • کاهش هزینه ها تولید نان سنگک؛ با توجه به عدم نیاز به شاطرسنگک ، هزینه های یک نانوایی سنگکی، بصورت چشمگیری کاهش می یابد
  • قابل حمل بودن شاطر نانوایی سنگک برقی؛ شاطر نانوایی سنگک بخاطر پرتابل بودن امکان حمل و نقل آسانی دارد .

  • دوام بالا و خرابی کم شاطر برقی سنگکی؛ بخاطر ساخته شده از استیل نگیر 304 دارای استحکام بالای برخوردارمی باشد.

🎺 شاطر اتوماتیک پهن کن نان سنگک

شاطر اتوماتیک پهن کن نان سنگک توانست با افزایش سرعت پخت نان سنگک و حذف نیروی کار ( شاطر سنگک ) اضافه و هزینه بر ، راه اندازی در فضا کم توانسته نانوایان سنگکی باشد . 

داشتن شاطر سنگک حرفه ای و ماهرعلاوه برهزینه زیاد نسبت به درآمد نانوایی ،موجب کاهش تولید نان سنگک را هم در پی دارد . بخاطر تعطیلی نیرو کارگری ، می توانید با حقوق چهار ماه یک شاطر سنگکی، دستگاه شاطر نان سنگک اتومات تهیه کرد.

شاطراتوماتیک پهن کن سنگک سری جدید  برای تسهیل و راحتی نانوایان سنگکی عزیز مجهز به اينورتر و کنترل باد هوشمند شده است. که مي توان میزان خروجي خمير نان سنگک را با آن تنظيم نمود و در ضخامت مناسب به تولید نان سنگک اتوماتیک پرداخت و هر زمان سرعت و ضخامت آن را تنظیم کرد.

این دستگاه ریزشی سنگکی مناسب براي ريزش خمیر نان سنگک ، در کنار فر پخت نان سنگک  طراحي مدرن شده است . پارو سنگکی نصب شده بر روي دستگاه خمير ريز سنگکی مي تواند به صورت 1 يا 2 يا 3 رديفه باشد.

شاطر اتوماتیک نان سنگک پزی ، کاربری آسانی دارد  در مدل شاطر اتوماتیک اکسترودر یا همان خمیر ریز ماردونی  می تواند خمیر نان سنگک را بر روی ریل فرهای تونلی و فر های دوار بصورت مستقیم بدون دخالت دست پهن می کند.

🎪 این دستگاه ریزشی نان سنگک فضای کمتری برای نانوایی و کارآفرینی اشغال می کند.

 سوالات متداول شاطر اتوماتیک سنگکی

با توجه به نوع سفارش نانوایان برق مصرفي شاطر سنگکی اتوماتیک، در مدل شاطر اکسترودر و شاطر مکانیکی ( برقی)  صورت برق تک فاز یا سه فاز ساخته می شود . بخاطر مجهز بودن به اینورتر مصرف برق پایینی دارد.

12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش شامل تمامی شاطر اتوماتیک سنگکی می شود. شایان به ذکر است که: حین عقد قرار داد دستگاه نانوایی ضمانتنامه و تعهد به گارانتی محصولات به نانوایان عزیز صادر و تحویل می گردد.

قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک بین 75 الی 190 میلیون تومان می باشد . قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نانوایی بر اساس مدل و کارایی متفاوت هست .

قیمت نازل خمير سنگک  با توجه به جنس خواسته شده و بودجه نانوایان متفاوت است. نان سالم همیشه سعی میکند. با توجه به بودجه و رضایت نانوایان بهترین نوع دستگاه نانوایی سنگکی ارائه دهیم.

قیمت شاطر برقی سنگکی بر اساس و تیپ فرق دارد . 

💳 قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک پمپ بادی بین 75 الی 160 میلیون 

💳 قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک ماردونی بین 75 الی 125 میلیون 

💳 قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان سنگک مکانیکی بین 130 الی 190 میلیون 

بله . هم اکنون دستگاه شاطر اتوماتیک سنگکی در سراسر ایران قابل نصب است و راه اندازی می باشد . از جمله فروش شاطر برقی سنگکی برای شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، لاهیجان،اهواز، کرمانشاه، یزد ، قم ،کرمان، همدان و ….. وجود دارد

🏆 دیگر دنبال شاطر سنگکی نگردید چون شاطر اتوماتیک سنگک نان سالم تبریز کار شما را تسهیل کرده

😈 چرا دنبال شاطر سنگکی نباش ؟

متاسفانه با سیاست اشتباه و غیر تخصصی دولت در حوزه صنعت نان ، نانوایان با مشکلات فراوانی دست و پنچه نرم می کنند . از جمله مشکلات اصلی نبود نیرو ماهر نانوا یا همان شاطر نانوایی هست . 

⚔️ شاطر نانوایی سنگکی از قدیم بالاترین دستمزد شاطر نانوایی رو داشت . دستمزد شاطر نانوایی سنگک بخاطر عدم افزایش قیمت نان سنگک ثابت مانده و مشکلات در این حوزه ایجاد کرده .

🎯 نان سالم تبریز پخت با درک این موضوع و جهت ارتقا حوزه صنعت نان دستگاه شاطر برقی سنگکی را در مدل های مختلف طراحی و تولیدو عرضه می نماید . 

👑 شاطر اتوماتیک نانوایی سنگک

دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی
متن راهنمای ابزار را اضافه کنید

1️⃣ 💪 شاطر اتوماتیک سنگک بادی ، پنوماتیکی

خمیر پهن کن سنگک اتوماتیک مدل پنوماتیک ( پمپ بادی ) با قابلیت تعیین ضخامت نان سنگک و کنجد پاش اتوماتیک یک شاطر بی نظیر ! برای شما می باشد .

این شاطر اتوماتیک سنگک ، به کمک یک مخزن دو جداره استیل و با فشار باد ، و به کمک قیفی که در قسمت پایین مخزن شاطر اتوماتیک سنگک قرار گرفته است؛ عمل پهن کردن خمیر سنگک را انجام می دهد.

تنها شرکت مجهز به تابلو برق هوشمند باد نان سالم می باشد .

این تابلو باد هوشمند یک ابزار بی نظیر می باشد ، که فشار داخل مخزن را به صورت دقیق تنظیم میکنند که این کار موجب می شود ضخامت نان یکنواخت باشد .

👀 چون این تابلو باد هوشمند ثبت اختراع هست و شرکت همکار تولید ندارد این شاطر اتوماتیک سنگک رو به مشتریان پیشنهاد نمیکنند ! 👀 

🎞️ فیلم مربوط به دستگاه شاطر ریزشی بادی سنگک پزی 

طراحی این شاطری نان سنگک به گونه ای است که، باید برای اضافه کردن خمیر نان سنگک، دستگاه نانوایی سنگکی را متوقف کنیم، به عبارتی قابلیت پخت یکسره و مداوم نان سنگک را ندارد.

🔄 خمیر پهن کن پنوماتیک نان سنگک با قابلیت تعیین ضخامت نان و کنجد پاش اتوماتیک

  •  قابلیت پهن کن تا 320 عدد نان سنگک 500 گرمی در ساعت متناسب با مدل دستگاه
  • پهن کردن و تعیین ضخامت نان به وسیله چرخش دستگیره ای گيربکسي 
  • کنجد پاش اتوماتیک با قابلیت تنظیم زمان پاشش کنجد
  • مجهز به ناخن زن پنوماتیک – گنجایش 60 آرد ( يک و نيم کيسه )

⭐️ قابليت نصب رو تمامي دستگاه نانوايي

تمامي دستگاه نانوایی سنگکی از متريال استينلس استيل نگير ساخته شده است .که در مقابل خوردگي بسيار مقاوم بود و مخصوص صنايع غذايي مي باشد .

دستگاه پهن کن نان سنگک بادی یا خمیرریز اتوماتیک نان سنگک، آخرین مرحله تولید یعنی انتقال خمیرنان سنگک به دستگاه پخت نان سنگک تونلی یا دوار با شکل مناسب را انجام می‌دهد.

ظرفیت مخزن دوجدار استیل  خمیر پهن‌کن پنوماتیک سنگکی نود کیلوگرم بوده و قادر به تعیین دلخواه ضخامت نان سنگک و مجهز به سیستم کنجد پاش اتومات می‌باشد.

تا نانوایان هیچ کمبودی را در رابطه با این خط تولید نان سنگک احساس نکند. همچنین در صورت تمایل نانوایان، سیستم آب سردکن و کمپرسور باد بی صدا نیز روی دستگاه قابل ارائه است.

🍥 تصاویر نان سنگک ماشینی تولید شده دستگاه شاطر اتوماتیک پمپ بادی

2️⃣ 💪 شاطر اتوماتیک ماردونی سنگکی یا اکسترودر 

شاطر اتوماتیک ماردونی یا اکسترودور یک شاطر برقی از نسل اول شرکت نان سالم تبریز پخت می باشد . این شاطر برقی ماردونی به اسم شاطر اتومات چرخ گوشتی هم معرف می باشد . 

🎖️ عملکرد دستگاه شاطر ریزشی برقی 

  • این شاطر برقی ماردونی سنگکی ، از یک ماردون استیل یا برنجی در لوله انتقال خمیر ( سیلندر استیل )، تشکیل شده است و خمیرنان سنگک را به حالت ریزشی به کمک پاور سنگکی، بر روی صفحه پخت چدنی تنور دوار و تونلی ، پهن می کند.
  • شاطر اتوماتیک اکسترادری یا ماردونی دستگاهی ریزشی است که مواد را با نیروی حرارتی ( الکتروموتور و گیربکس ) و حرکتی، به سمت بیرون، هدایت می کند.
  • در این دستگاه ریزشی نان سنگک ، کنترل مقدار خروجی خمیر نان سنگک ، توسط تابلو برق (اینورتر) تعیین می شود. و می توان، برای پخت نان سنگک، لواش و بربری مورد استفاده قرار گیرد. در این دستگاه کلیه قطعاتی که با خمیر ارتباط دارند، از جنس استنلس استیل 304 ساخته شده است.
  • دستگاه نانوایی سنگک ریزشی ، قابلیت اضافه کردن خمیرنان سنگک ، به هنگام کارکرد را دارد ، به همین دلیل دستگاهی با قابلبت پخت نان مداوم می باشد .
دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی
شاطر اتوماتیک ماردونی

🟢 شاطر اتوماتيک نانوايي سيستم اکسترودر ( ماردوني )

شاطر اتوماتیک سنگک پزی اکسترودر يا نازل خمير نان سنگک ماردوني ، دستگاه ریزشی خمیر در ابتداي تونل یا دوار اتومات قرار مي گيرد .و خمير را به صورت ريزشي به سطح نوار پخت انتقال مي دهد .

  • بستر پخت می تواند توری ، چدنی ، ورقه فلزی باشد .
  • اين دستگاه مجهز به اينورتر مي باشد. که مي توان خروجي خمير را با آن تنظيم نمود .اين مناسب براي ريزش خمیر بربري ، سنگک ، لواش طراحي شده . پارو نصب شده بر روي خمير ريز مي تواند به صورت 1 يا 2 يا 3 رديفه باشد .
  • کليه اجزاي دستگاه که با خمير در ارتباط هستن از استيل زنگ نزن ساخته شده که در برابر پوسيدگي و زنگ زدگي مقاوم و از عمر بالا و بهداشتي بودن برخوردار است.

🟣 ویژگی دستگاه خمیر ریز سنگکی ماردونی

  • دستگاه شاطر اتوماتیک ماردونی مجهز به اينورتر بوده و مي توان خروجي خمير را با آن تنظيم نمود .
  • مناسب براي ريزش خمیر نان سنگک و لواش و تافتون .
  • تمام اجزا و قطعات دستگاه شاطر برقی ماردونی از استيل ضد زنگ ساخته شده .
  • علاوه بر این که در برابر پوسيدگي و محیط اسیدی، زنگ زدگي مقاوم  است از طول عمر بالا و بهداشتي بودن برخوردار می باشد.
  • مجهز به الکتروگیربکس ترکیبی بدون صدا با عمر طولانی.
  • و همچنین از ویژگی های شاطر اتومات سنگک پزی تزریق مداوم و یکسان ( بدون کردن خط تولید ) آن می باشد.
دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی
شاطر اتومات ماردونی سنگکی

شاطر نانوایی اتوماتیک ماردونی

😏 شاطر اتوماتیک نانوایی ماردونی ریزشی شرکت نان سالم تبریز پخت

شاطر نانوایی ماردونی همراه دستگاه سنگک ریزشی تونلی ( ریلی ) و دوار( گردان ) استفاده می شود . که دستگاه های خمیر ریز (شاطر برقی ) شرکت نان سالم تبریز پخت در چهار نوع می باشد.

که در بالا پست توضیح داده شد . که سرعت عمل و تولید در شاطر نانوایی اتوماتیک ماردونی بیشتر از شاطر نانوایی بادی میباشد

😀 راه اندازی و نصب شاطر اتوماتیک نانوایی ماردونی

شایان به ذکر می باشد که فروش و راه اندازی شاطر اتوماتیک ماردونی قابلیت نصب رو تمام دستگاه های نانوایی رو دارد . و توسط کارشناسان فنی نان سالم تبریز پخت ما روی دستگاه نانوایی شما نصب می شود .

و آموزش کاملی در مورد نحوه ی کار با دستگاه شاطر اتومات ماردونی  داده می شود و با تست اولیه، تحویل خریدار می گردد.

پیشنهاد ! بهترین حالت دستگاه شاطر اتوماتیک نانوایی ماردونی دستگاه پخت تونلی سنگک و لواش می باشد . ولی برای بربری هم مورد استفاده قرار میگیرد . 

🎞️ فیلم مربوط به دستگاه شاطر اتوماتیک ماردونی سنگک پزی 

3️⃣ 💪 شاطر اتوماتیک برقی مکانیکی سنگک

دستگاه شاطر اتوماتیک برقی مکانیکی سنگک شرکت نان سالم تبریز پخت ، بصورت مکانیکی ( بدون سیستم بادی )، طراحی شده است؛ نحوه عملکرد شاطر برقی مکانیکی  ، به این صورت می باشد .

شاطر اتومات نانوایی سنگکی مکانیکی
شاطر اتومات نانوایی سنگکی مکانیکی

 

این سیستم توسط برادران استاد ثبت و اختراع شده است . که همکار بین نان سالم تبریز و برادران استاد به فروش می رود.

که در قسمت بالایی شاطر ، یک مخزن استیل دو جدار خمیر قرار گرفته است .و در بخش زیرین شاطر، یک الکتروموتور ( دینام ) و گیربکس قرار دارد و به کمک تابلو برق ( اینورتری ) که در جعبه روی شاطر قرار گرفته است،

می توان ضخامت خمیر نان را کنترل و تنظیم کرد و نحوه سیستم کارکردن با دستگاه شاطر برقی سنگکی را ساده کرده و نیازی به حضور فرد فنی و ماهر ، در کنار شاطر اتومات مکانیکی نیست.

این نوع شاطر اتومات سنگکی بصورتی گونه ی طراحی شده است که قابلیت پخت مداوم نان سنگک ماشینی را دارا بوده، و درب آن باز بوده و می توان حین پخت، به مخزن شاطر خمیر اضافه کرد.

کیفیت نان سنگک تولیدی توسط این شاطر، بدلیل آسیب نزدن به بافت خمیر سنگک تخمیر شده، بالا می باشد.

4️⃣ 💪 شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی

👀 نحوه کارکرد این شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی ، تقریبا مشابه دستگاه شاطر اتوماتیک بادی ( توضیحات در بالا داده شده ) بوده ولی خمیرنان سنگک با استفاده از یک لوله ( جنس )، به صفحه پخت چدنی ( ساج نانوایی )، انتقال می یابد.

شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی
شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی

این شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی ، دارای مخزن خمیر ( به شکل استوانه ) بزرگتری نسبت به شاطر برقی سنگکی بادی معمولی می باشد. و نصب و راه اندازی این شاطر نانوایی ساده تری نسبت به شاطر اتوماتیک سنگکی بادی راحت تر می باشد .

💗 به سادگی بدون نیرو ماهر ، روی تنور گردون و تونلی ( ریلی ) نصب کرد.

طراحی این شاطر اتوماتیک سنگک بادی زمینی ، همانند شاطر نانوایی بادی، به گونه ای است که، باید برای اضافه کردن خمیرنان ، دستگاه را متوقف کنیم، به عبارتی قابلیت پخت نان سنگک یکسره و مداوم سنگک را ندارد. ولی !

🌟 در صورت سفارش امکان ساخت دو مخزن کنار هم را دارد که این کار قابلیت پخت نان سنگک یکسره و مداوم سنگک می دهد . 

معایب این سیستم ریزشی نانوایی ته مانده خمیر در لوله و مخزن می باشد .

این شاطر اتومات سنگکی مدل بادی زمینی در دو مدل دوجدار و تک جدار با چرخ و بدون چرخ تولید می شود .

پاور دستگاه سنگک اتوماتیک بادی زمینی
پاور دستگاه سنگک اتوماتیک بادی زمینی

دستگاه شاطر برقی نانوایی بادی زمینی قدیمی ترین شاطر اتومات نان سالم تبریز پخت می باشد .  این شاطر سنگکی اولین محصول و پرفروش ترین در دره شاطر اتومات بوده است . 

🎞️ فیلم مربوط به دستگاه شاطر ریزشی بادی زمینی سنگک پزی

♾️ شاطر اتوماتیک لواش

شاطر اتوماتیک لواش یکی از تجهیزات نانوایی لواشی می باشد. دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش امروز دستیار نانوایان کشورمون هست . 

دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش امروز توانست کار سخت و طاقت فرسا نانوایی لواشی را به خوبی تسهیل کنند . 

✅ انواع دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش

دستگاه شاطر اتوماتیک لواش به سه مدل تقسیم می شود . که دو مدل اولی به صورت غلطکی می باشد . و مدل سوم به صورت شاطر اتوماتیک ریزشی می باشد . 

☑️ دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش گرد

دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش گردبر که به دستگاه خمیر پهن کن گردبر هم شناخته می شود . یکی از دستگاه های نانوایی لواشی می باشد . که خمیر لواش را به صورت گرد یا بیضی برش و آماده میکنند . 

دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی
دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش گرد

🔹 دستگاه پهن کن برای نازک کردن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی این دستگاه در کنار دستگاه نیمه اتومات دوار قرار میگیرد .نانوا خمیر را پس از آنکه به صورت اتومات برش خورد با دست به بستر پخت انتقال می دهد.

🔹 و زمان که پهن کن در ابتدای دستگاه تونلی اتومات قرار گیرد خمیر به صورت اتومات به بستر پخت منتقل می شود . در این دستگاه ضخامت خمیر قابل تنظیم می باشد و سرعت عملکرد آن نیر باد استفاده از اینورتر قابل کنترل می باشد .

دستگاه پهن کن برای نازک کردن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد . وقتی این دستگاه در کنار دستگاه نیمه اتومات دوار قرار میگیرد.

نانوا خمیر را پس از انکه به صورت اتومات برش خورد و رو بالشتک قرار گرفت با دست به بستر پخت انتقال می دهد و زمانی که پهن کن در ابتدذای دستگاه تونلی اتومات قرار گیرد .

خمیر به صورت ات به بستر منتقل می شود . در این دستگاه ضخامت خمیر تنظیم می باشد و سرعت عملکرد آن نیز با ا ستفاده از اینورتر قابل کنترل می باشد.

دستگاه نانوایی بدون شاطر - شاطر اتومات نانوایی
دستگاه گردبر نان لواش

☑️ دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز امکان تولید نان لواش بیضی و دایره در ابعاد دلخواه امکان پذیر می باشد . 

➕ سه کاره گرد پز نانوایی تمام اتوماتیک

قابلیت پهن کردن خمیر تهیه شده با خمیر مایه بدون نیاز به افزودنی های غیر مجاز همچون جوش شیرین ..

مصرف بسیار کم برق بواسطه وجود دستگاه اینورتر دارا بودن الکتروگیربکس خارجی بدون صدا با عمر طولانی قابلیت تغییر ارتفاع دستگاه کاربرد آسان و عدم نیاز به کارگر ماهر افزایش سرعت پخت کاهش قیمت تمام شده.

نان افزایش مدت ماندگاری نان جلوگیری از ضایعات نان افزایش بهداشت به دلیل کم شدن دخالت دست قابلیت تغییر سرعت دستگاه به صورت دیجیتالی.

شرکت نان سالم تبریز پخت ، سال هاست در زمینه تولید دستگاههای نانوایی برای نانوایان کشور فعالیت دارد. دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر با بهره گیری از تجربه و  تکنولوژی روز دنیا و با تکیه به دانش فنی و مهندسی داخلی کشور به منظور تسهیل عملکرد نانوایان گرامی طراحی و تولید شده است.

دستگاه سه کاره نانوایی گردبر نوع پیشرفته و سری جدید دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر می باشد. عملکرد این ماشین پخت نان لواش بدون شاطر  صورتی است.

که پس از پهن کردن خمیر ( وردنه زدن ) با ضخامت قابل تنظیم و دلخواه ، آن را به شکل دایره یا بیضی و با قطر از پیش تعیین شده برش داده بر روی بالشتک نانوایی لواشی  (ناون نانوایی لواشی ) قرار داده و سپس مابقی خمیر را به داخل مخزن اصلی خمیر انتقال انتقال می دهد.

🇮🇷 شاطر نانوایی لواش در مناطق مختلف با نام های  زیر نیز شناخته می شود: 

  • دستگاه سه کاره نانوایی لواشی

  • دستگاه پهن کن گردبر ۶ غلتکی

  • دستگاه پهن کن گردبر 4 غلتکی

  • دستگاه سه کاره خشابی گردبر

  • دستگاه شاطر اتومات نان تافتون

  • دستگاه گردبر نان تافتون اتومات

  • دستگاه گردبر لواش اتوماتیک

  • دستگاه پهن کن گردبر اتوماتیک نان لواش

  • دستگاه نانوایی شاطریار گربرد

  • دستگاه سه کاره نانوایی تافتون گردبر

  • دستگاه پهن کن شاطریار نان تافتون

  • دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر 

🌀 دستگاه نانوایی بدون شاطر به چه دردی میخوره !

💡 دستگاه نانوایی بدون شاطر: یک سرمایه گذاری هوشمند برای نانوایی های مدرن

دستگاه نانوایی بدون شاطر دستگاهی است که تمام مراحل پخت نان را بدون دخالت نیروی انسانی انجام می دهد. این دستگاه از جمله تجهیزات مدرن نانوایی است که مزایای زیادی برای نانوایی ها دارد.

💠 مزایای دستگاه نانوایی بدون شاطر

از جمله مزایای دستگاه نانوایی بدون شاطر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

💠 افزایش سرعت تولید

دستگاه نانوایی بدون شاطر می تواند نان را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به روش های سنتی پخت کند. این امر باعث افزایش سرعت تولید نان و کاهش هزینه های نیروی کار می شود.

💠 حذف نیروی کار

دستگاه نانوایی بدون شاطر نیاز به نیروی کار انسانی را حذف می کند. این امر باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار و افزایش بهره وری می شود.

💠 تولید نان با کیفیت یکنواخت

دستگاه نانوایی بدون شاطر می تواند نان را با کیفیت یکنواخت تولید کند. این امر باعث افزایش رضایت مشتری می شود.

💠 کاهش هزینه های انرژی

دستگاه نانوایی بدون شاطر می تواند با بهره وری انرژی بالاتری نسبت به روش های سنتی کار کند. این امر باعث کاهش هزینه های انرژی می شود.

💠 انواع دستگاه نانوایی بدون شاطر

دستگاه نانوایی بدون شاطر در انواع مختلفی تولید می شود. این دستگاه ها بر اساس نوع نان، ظرفیت تولید، و امکانات موجود در آنها دسته بندی می شوند.

💠 نحوه عملکرد دستگاه نانوایی بدون شاطر

دستگاه نانوایی بدون شاطر از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این اجزا عبارتند از:

نتیجه گیری

دستگاه نانوایی بدون شاطر دستگاهی کارآمد و مفید برای نانوایی ها است. این دستگاه مزایای زیادی دارد و می تواند باعث افزایش سرعت تولید، حذف نیروی کار، و تولید نان با کیفیت یکنواخت شود. اگر شما صاحب یک نانوایی هستید، استفاده از دستگاه نانوایی بدون شاطر می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند برای شما باشد.

📉 نکاتی برای استفاده از دستگاه نانوایی بدون شاطر

برای استفاده صحیح از دستگاه نانوایی بدون شاطر، لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

دستگاه را به طور منظم سرویس و نگهداری کنید.
از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید.
دستورالعمل های استفاده از دستگاه را به دقت مطالعه کنید.

با رعایت این نکات می توانید از دستگاه نانوایی بدون شاطر به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نان سالم ، جامعه سالم ، ایران سرافراز

تولید کننده تخصصی و مدرن دستگاه نان سنگک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

آدرس ما

آذربایجان شرقی - تبریز جاده تهران

ساعات کاری و تماس ما

شنبه تا پنجشنبه ساعات ( 8 تا 22 )

5/5 - (1 امتیاز)