دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات | قیمت دستگاه نان سنگک ماشینی نیمه اتومات با توجه به نیاز بازار و تنوع محصولات پخت نان، تولید شده توسط شرکت بر اساس نیاز مشتریان دستگاه پخت نان سنگک  نیمه اتومات را طراحی و به بازار عرضه کرد .
دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات با بهره گیری از تجارب و دانش لازم این دستگاه را طراحی و به بازار عرضه کردیم .
نمای ظاهری دستگاه که از ورقه های استیل اروپایی به شیوه کاملا زیبا با تلفیقی از طراحی مدرن با الگوی سنتی تطبیق داده شده، جلوه ی زیبایی به دستگاه داده است.

دستگاه نان سنگک نیمه اتومات

[aparat id=’Rfls5′]

قیمت دستگاه نانوایی سنگک سنتی

مدیر بازاریابی و بازرگانی اینترنتی : مهندس صابر زارع
۰۹۱۴۹۹۷۴۲۰۳

لیست قیمت دستگاه های پخت نان سنگک ماشینی که در این متن آنها را بیان کردیم جمله … های پرطرفدار و پرفروش در این صنف می باشند، زیرا پخت نان سنگک به صورت سنتی

دستگاه نان سنگک ماشینی با حرارت غیرمستقیم جهت تولید این نان سنتی تولید … قیمت دستگاه نانوایی صادراتی ممکن است کمی بیشتر از محصولات مشابه باشد با این حال

فروش دستگاه نانوایی با بهترین قیمت تولید دستگاه پخت نان سنگک با بهترین کیفیت این مجموعه ارائه دهنده … دستگاه فر پخت نان سنتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

دستگاه پخت نان سنگک دوار پرتابل دستگاهی است با حرارت غیر مستقیم و چدن های برجسته مناسب جهت پخت نان سنگک سنتی به صورت تمام اتوماتیک

تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک یکی از مهمترین امکانات صنعتی در دنیای طبخ نان محسوب می شود. با استفاده از این قابلیت جدید البلاده، تا حد بسیار بالایی در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک به شما این امکان را می دهد که از دستگاه های فرسوده و قدیمی خود راحت شوید و بهترین و مدرن ترین تجهیزات را در این خصوص مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات با بهره گیری از تجارب و دانش لازم این دستگاه را طراحی و به بازار عرضه کردیم . نمای ظاهری دستگاه که از ورقه های استیل اروپایی به شیوه نوین طراحی شده.
دستگاه  نان سنگگ تولید شده در کشور از نظر کمی و کیفی دارای بالاترین استانداردها بوده، ظاهری زیبا و مدرن دارد و از نظر ویژگی های فیزیکی قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد.

مدیر بازاریابی و بازرگانی اینترنتی : مهندس صابر زارع
۰۹۱۴۹۹۷۴۲۰۳

دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات 1
دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات 1

ویژگی های دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات

  • دارای سیستم مکانیکی جهت تنظیم رنگ نان و نوع پخت به صورت دلخواه می باشد .
  • به دلیل ایزوله بندی کاملا ً اصولی آن ، پرت حرارت در این دستگاه در میزان حداقل بوده و کاهش مصرف سوخت تا 70% پیش بینی گردیده است، که برای واحدهای سنگکی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • مجهز به اینورتر و تابلو برق
  • مجهز به نمایش گر دما داخل فر
  • بدلیل چرخ دار بودن دستگاه ، نصب و راه اندازی آن سریع و آسان می باشد.
  • قرار گرفتن محصول پخت يا خمير بر روي چدن خاکستري فرورفته و برجسته(با توجه به دماي فر)
  • استفاده از انواع استنلس استيل مخصوص صنايع غذايي در ساخت نما
  • ماندگاري بالا و عطر و طعم بسيار خوب نان توليدي همانند نان سنگک سنتی
  • قابليت کنترل بخار ناشي از تبخير آب خمير با توجه به طراحي کابين پخت
  • به حداقل رساندن فضاي مورد نياز
  • دارای سیستمی خاص جهت تخلیه سریع گرما از درون فر به فضای بیرون بوده که این، عمر مفید سیستم گرمادهی را چند برابر می نماید.

دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات به طور کلی شامل دو عدد مشعل برای انتقال حرارت و پخت نان استفاده شده که می تواند بر اساس درخواست مشتری به صورت حرارت مستقیم و حرارت غیر مستقیم طراحی و عرضه شود . چدن خاکستری طراحی شد از نمونه واقعی ریگ تنور سنگک بود و پست نان رو شبیه ریگ طبیعی نقش می اندازد.

 این دستگاه ها در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند که هر دو مدل آن بسیار پرفروش هستند زیرا کار با آن بسیار راحت تر بوده و زحمت پخت نان را به مانند قدیم ندارد. ضمن اینکه کار با این دستگاه ها به دلیل کاهش دخالت دست، بهداشتی بودن نان های تولیدی را افزایش داده است؛ پخت نان را سریع تر و راحتر نموده است.

فروشگاه های عرضه کننده این ماشین آلات با تخفیفات ویژه ای که به مشتریان دائمی خود می دهند، همچنین شرایط پرداخت نقد و اقساط که برای خریدار در نظر می گیرند توانسته اند ضمن جلب نظر مشتریان خود، درآمد بهتری را هم از فروش دستگاه نان سنگک ماشینی کسب کنند.

دستگاه نیازی به کارای بنای ندارد و قایلیت جابجای رو به خاطر چرخدار بودن دستگاه امکان پذیر هست 

 

دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات 2
دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات 2

قابلیت انتخاب بستر پخت چدنی توسط خود مشتری

بستر-چدني،صفحات-چدني،ساج-چدنی 3
بستر-چدني،صفحات-چدني،ساج-چدنی 3
بستر چدنی،صفحات چدنی،ساج چدنی2
بستر چدنی،صفحات چدنی،ساج چدنی2
بستر چدنی نان سنگک منظم
بستر چدنی نان سنگک منظم
بستر چدنی نان سنگک غیر منظم
بستر چدنی نان سنگک غیر منظم

دستگاه پخت سنگک نیمه اتومات | قیمت دستگاه نان سنگک ماشینی نیمه اتومات

مشخصات فنی دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات

مشخصات فنی دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات
مشخصات فنی دستگاه پخت نان سنگک نیمه اتومات

 

مزایای استفاده از دستگاه پخت سنگک اتوماتیک

دستگاه های نانوایی امروزی مانند یک ربات نانوایی عمل می کنند. در این خصوص انواع ربات و دستگاه سه کاره نانوایی، ربات لواش پز، تنور شیب دار نانوایی اتومات، دستگاه نان سنگک فول اتومات و… نیز ارائه می شوند. به سبب قابلیت های فوق العاده این دستگاه ها امکان تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک نیز فراهم شده است. تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک آپشن های جدید این تجهیزات را به ورژن های قدیمی منتقل خواهد کرد.

یکی از مزایای استفاده از این تجهیزات، کاهش نیروی انسانی است. با استفاده دستگاه پخت نان لواش اتوماتیک در این قبیل نانوایی های نیازی به استخدام چند شاگرد شاطر نخواهید داشت. برای استفاده از هر یک از این دستگاه ها پس از تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک تنها دو نفر نیرو کافی است. یکی از آن ها وظیفه نان داری را بر عهده می گیرد و دیگری به عنوان شاطر مشغول به کار خواهد بود.

مرغوب ترین دستگاه نان سنگک

مرکز فروش مرغوب ترین دستگاه نان سنگکی در ایران را می توانید از نمایندگی فروش شرکت نان سالم تبریز پخت  خریداری کنید. باکیفیت ترین دستگاه های تولید نان سنگگ به صورت تمام اتوماتیک تولید می شوند و خریدار می تواند انواع مختلفی از مدل های تولید شده را بسته به نیاز خود سفارش دهد.

قیمت ماشین آلات سنگک عرضه شده در این مراکز بسیار مناسب بوده و خریداران می توانند با خیالی آسوده از کمیت و کیفیت دستگاه ها، نسبت به خرید آن به صورت نقد و اقساط اقدام نمایند. همه دستگاه های عرضه شده در این فروشگاه ها دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

در این مراکز فروش امکان خرید غیرحضوری هم فراهم شده است. افرادی که به دلیل بعد مسافت نمی توانند به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنند .
می توانند سفارش خود را در وب سایت هایی که به همین منظور و توسط خود این مراکز ایجاد شده است، اقدام به سفارش دستگاه نان سنگک و خرید آن نمایند.

کاربردهای دستگاه نان سنگک

مهمترین کاربرد دستگاه پخت نان سنگک، طبخ نان های سنتی ایرانی است. این تجهیزات برای کاهش هدر رفت انرژی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه نان سنگک اتوماتیک در کنار انواع دستگاه سنگک، دستگاه نانوایی سنگک در شرکت نان سالم تبریز و یا شرکت صنایع نان سالم تبریز ارائه می شود.

شما می توانید، دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی تبریز را نیز برای طبخ این نان های سنگکی مورد استفاده قرار دهید. دستگاه پخت نان  در مجموعه نان سالم تبریز با بهترین قیمت ها ارائه می شود. یکی از امکانات جدید انواع دستگاه سنگک پزی قدیمی قابلیت به روز رسانی آن است. این روزها تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک به یک فرایند رایج در نانوایی های قدیمی تبدیل شده است. برای تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک از برخی قطعات مدرن استفاده می شود.

در تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک گاها اسکلت دستگاه نیز تغییر می کند. تبدیل بدنه قدیمی به جدید یکی از مهمترین مراحل تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک محسوب می شود. قیمت دستگاه پخت نان سنگک اتوماتیک مدرن بسیار بیشتر از مدل های قدیمی است.

برای استعلام قیمت دستگاه پخت نان سنگک دست دوم و مدل های نیمه اتومات دستگاه نان سنگک به مجموعه نان سالم تبریز مراجعه کنید.

برای ارتباط و مشاوره (رایگان و حرفه ای )می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

 

مدیر بازاریابی و بازرگانی اینترنتی : مهندس صابر زارع
۰۹۱۴۹۹۷۴۲۰۳

مدیر بازاریابی و بازرگانی : مشاوره 
۰۹۱۴۷۶۷۴۵۹۹

مدیر فروش داخلی و خارجی : مشاوره 
۰۹۱۴۷۶۷۴۵۹۸

ارتباط تلگرامی
ارتباط تلگرامی
4.9/5 - (23 امتیاز)

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • مسعود رحیمی
    1402/10/07 2:07 ب.ظ

    سلام آقای مهندس صابر زارع
    من اطلاعات کاملی از دستگاه پخت نان سنگک بطور کامل به همراه قیمت و هر اطلاعات لازم در خصوص دستگاههای پخت نان و اگر احتمالأ ویدیو از دستگاه داشته باشید عالیست و در خصوص نحوه ارسال به خارج از ایران , لطفاً اگر امکان دارد از طریق ایمیل اطلاع بفرمایید ،
    سپاسگزارم
    مسعود رحیمی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.