دستگاه پخت نان سنگک به صورت سنتی 

دستگاه پخت نان سنگک به صورت سنتی مدل s2m1 دستگاه پخت اتومات نان سنگک به صورت دوار پرتال (چرخدار) به صورت دو تکه طراحی گردید. برای حمل و نقل و جابجایی مشکلی پیش نیاد . به خاطر دوار بودن فضای کمتری اشغال میکند.

مدیر بازاریابی و بازرگانی اینترنتی : مهندس صابرزارع
۰۹۱۴۹۹۷۴۲۰۳

دستگاه در دو سایز برای مشتریان ارائه می شود 2.5 در 2.5  و 3 در 3 متر، به علت عایق کاری خوب و دقیق  بدنه حرارت داخل فر به بیرون نفوذ نکرده و مصرف سوخت به میزان قابل چشمگیری کاهش می یابد .و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.
دستگاه پخت اتومات نان سنگک داری دو مشغل فن دار و شیپوری می باشد.
فر مجهز به تابلو پی ال سی  و اینورتر جهت کنترل و دما و تنظیم سرعت پخت فر می باشد.
و همچنین کم مصرف بودن برق  بواسطه وجود اینورتر هزینه ها رو کاهش داده  برق مصرفی فر به صورت تک فاز می باشد، نمای فر از استیل کار شده و زیبایی منحصر فردی برای فر ایجاد کرد ( بنا به سفارش مشتری فر میتوند به صورت تمام استیل کار شود.).

تفاوت قیمت دستگاه ها پس از تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک

دستگاه پخت نان سنگک به صورت سنتی و دستگاه نان بربری اتوماتیک مزایای بی شماری دارد.
هزینه و قیمت دستگاه پخت نان محلی، دستگاه پخت نان سنتی، قیمت دستگاه پخت نان، قیمت دستگاه پخت نان با حرارت غیر مستقیم و هزینه انواع دستگاه پخت نان تیری، دستگاه پخت نان سنگک سنتی، قیمت دستگاه پخت نان لواش تبریز و کلیه وسایل نانوایی لواش از مزایای مهم استفاده از این تجهیزات است.
چرا که این محصولات با به صرفه ترین قیمت ها در گروه نان سالم تبریز ارائه می شوند.

تجهیزات نانوایی لواش به صورت دیجیتالی نیز قابل تنظیم می باشند. قیمت دستگاه اتوماتیک نان لواش در مدل های الکتروگیربکس کمی بالاتر است. به علاوه قیمت دستگاه نانوایی لواش در مدل های قدیمی کمی پایین تر تعریف می شود.

در این زمینه انواع مدل های دستگاه نان تافتون با قیمت ها به صرفه ارائه می شوند. قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نان تافتون با قیمت دستگاه نانوایی تافتون قدیمی نیز متفاوت خواهد بود.  قیمت دستگاه اتوماتیک نان تافتون و قیمت دستگاه پخت نان لواش تهران به سهولت استعلام خواهد شد.

شما می توانید، قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک و شاطر اتوماتیک را با در نظر گرفتن قابلیت های مهم این محصولات توجیه کنید.
دستگاه پخت نان بربری، دستگاه اتوماتیک نان بربری، دستگاه ناخن زن بربری نیز هر یک هزینه مجزایی دارند و مدل های قدیمی و جدید آن ها با هم متفاوت هستند.

روی این ست پاتیل خمیر و وسایل مورد نیاز شاطر و وردست موجود هست.

دستگاه پخت نان سنگک تهران

فر سنگک سنتی
فر سنگک سنتی
فر سنگک سنتی 2
فر سنگک سنتی 2

برای ارتباط و مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

مدیر بازاریابی و بازرگانی اینترنتی : مهندس صابرزارع
۰۹۱۴۹۹۷۴۲۰۳

مدیر بازاریابی و بازرگانی : مشاوره
۰۹۱۴۷۶۷۴۵۹۹

مدیر فروش داخلی و خارجی : مشاوره
۰۹۱۴۷۶۷۴۵۹۸

ارتباط تلگرامی [aparat id=”Rfls5″]

علت سفت شدن نان

در این بخش به علل ترد شدن نان تافتون می پردازیم و علت لاستیکی شدن خمیر نان های مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم. این مشکلات در نانوایی اتوماتیک کمتر ایجاد می شود. به همین خاطر افراد با تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک سعی در برطرف نمودن این مشکلات دارند. تبدیل دستگاه قدیمی سنگک به اتوماتیک اگرچه هزینه بر است، اما کیفیت نان شما را افزایش می دهد. قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش به سهولت قابل استعلام می باشد.

قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک نانوایی  در بر گیرنده قطعات باکیفیت مصرفی در این دستگاه ها است. در نظر داشته باشید، قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نان بربری نیز در سایت معتبر نان سالم تبریز استعلام می شود.

برای نرم شدن نان محلی چه باید کرد؟

 

برای این مهم می توانید، از مخمرهای مناسب استفاده کنید؛ هر چه کیفیت مخمر نان شما بالاتر باشد، بی شک کیفیت نان نیز افزایش خواهد یافت. تکمیل کامل فرایند تخمیر نان نیز این مشکلات را از بین می برد. در صورتی که فرایند تخمیر به درستی انجام نشود، کیفیت نان محلی شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. شما می توانید، با تناسب دما و رطوبت هوا نیز این مشکلات مهم را برطرف کنید.

بهتر است برای پخت این نان ها از مواد افزودنی کمتر استفاده کنید. این مواد نیز سبب سفت تر شدن نان شما می شوند. در برخی موارد نیز کیفیت فرایند چانه زنی پایین است و به افت کیفیت نان می انجامد. به همین خاطر کلیه این مراحل باید با دقت کافی انجام شوند.

در صورتی که خمیر شما تازه باشد و به آن استراحت ندهید نیز امکان سفت تر شدن آن وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود پس از پخت انواع نان آن را در محلی برای استراحت قرار دهید. در این خصوص توجه به آرد مصرفی نیز یک مسئله بسیار مهم است و کیفیت نان شما را دگرگون خواهد کرد

4.8/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.